1)رهرو آن نیست که گهی تند ..گهی خسته رود ..رهرو آن است که چون نت ما آهسته آهسته آهسته رود..به قدری آهسته که گاهی آدم ..ببخشید دانشجو هوس چرت زدن کرده.ما که خدایی نکرده نمیگیم سرعت اینترنت را بالا ببرید ..کامپیوترها را ارتقا دهید یا زبانم لال عوض کنید ...آدم باید زیر خط فهم باشد که چنین حرف هایی را بزند....اینا میراث دانشگاه هستند و وظیفه ما امروز حفظ آنها و تحویل به نسلهای بعد است همانگونه که دانشجویان صدسال پیش این دانشگاه اینها را حفظ کردند...فقط درخواست ما از مسئولین تامین رفاه دانشجو در زمان استفاده از این میراث گذشتگان است مثلا تامین فلاسک چای..پتو..تخمه...
2)اینقد به مسئولین صدا و سیما تذکر دادیم که آقا محتوای برنامه هاتونو درست کنید..خوب شد حالا ..خوب شد اتاق تلوزیون رو دارن از خوابگاهای دانشگا جمعش میکنن.. فکر کردین ما زیر خط فهمیم که وقتمون رو با این برنامه ها بگذرونیم...دانشجویان محترم اصلا فکر کنید که TVهنوز اختراع نشده..واسه پر کردن اوقات فراغت و تحمل دوری خانواده و سرگرمی از بازی هایی نظیر یه قل دو قل استفاده کنید...از مسئولین بابت این همه ظرافت در عمل باید تشکر کرد ...
3)طرح شناسایی دزدان سلفی اجرا شد.در پی سرقتهای صورت گرفته گروهی از کارآگاهان دانشکده موفق به طراحی دستگاهی شدند که قابلیت شناسایی دانشجویان را از دانشجو نمایانی که به قصد مفت خوری به سلف مراجعه نموده اند دارد.کارکرد این اختراع با انگشت میباشد(جلل الخالق)که البته گاها انگشت میسر نبوده و دستگاه مذکور ریپ زده و آنجاست که شاعر مشهدی گوید (چرا عاقل کند کاری ..که از انگشت هم بر نیاید کاری )اجرای این طرح و افزایش ترم افزون قیمت ژتون که شیبی چون acending colon داشته موجب گرایش دانشجویان دانشکده مذکور به رژیم لاغری شده .اینگونه است که باز هم قدر فهم دانشجو این است..علم بهتر از ثروت است.
4)کارکردی جدید ار دانشجویان مامایی( تامین انرژی از طریق فتوسنتز..)در پی تغیرات صورت گرفته در برنامه ی دانشجویان مامایی و برقراری شیفت های longبه دلیل عدم برنامه ریزی مسئولین در مورد تغذیه دانشجویان مذکور مجبور به موتاسیون و کسب این ویژگی شده . این توانایی انحصارا در دانشجویان این رشته وجود داشته و دانشجویان پزشکی که از همزیستان آنها در بیمارستان محسوب میشوند این قابلیت را نداشته و لذا به اجبار از غذاهای تهیه شده در بیمارستان تغذیه مینمایند . ما زیر خط فهم .. اصلا تبعیض کجا و ما کجا.. همه دست در دست هم ملکت خویش را کنیم آباد..
5)صحبت سر بسته در مورد درهای بسته کلاس که پشت آن نشسته یک دانشجوی خسته ... این روزها دانشجویان دانشکده پرستاری_ مامایی در تایم بین کلاس ها با در های بسته رو به رو می شوند ...یه کلاس بسته و nتا دانشجوی خسته ...الان مثلا ما تو تحریم هستیم دیگه ..الکی ...این تحریم ها شایسته ی دانشجو نبوده هرچند که اساتید هم از این تحریم ها بی بهره نبوده اند ، مورد داشتیم استاد هم با سر رفته تو در ... ریشه این بی اعتمادی یا سو اعتماد از کجاست که زیر خط فهم ما آدمکی هاست.......
6)خبر از مجلس شاهانه...بودجه هست ولی مال ما نیست..ما یعنی دانشجو جماعت..عده ای آدمک زیر خط فهم..خبر برگزاری جشن مخصوص کارکنان دانشگاه به بهانه دهه ی فجر با آن همه بریز به پاش خون هرآدمکی را تا حد 100درجه به جوش می آورد..آدم نه آدمک..صدبار نه سالی یه بار..سالن شهید بهشتی نه ابن سینا ..کیک به اون بزرگی نه ..کیس مشهدی..تئاتر ..بازیگر..خواننده هم بیخیال..خدایی قانع تر از قشر دانشجو هم پیدا میشه؟؟؟
نظرات شما عزیزان:
مطلب پشت درهای بسته رو اگه پروبال بدید بختره...
بقیه مطالب رو اماده واس ارسال به طراح کردم خوبه.
در متنی که در مورد در های بسته است بهتر نیست کلمه ی درهای کلاس را یکجای متن اختصاصا بکار ببرید ؟
پاسخ: ممنون از نظرتون.. بله حق با شماست . تصحیح شد
1:قضیه سرعت اینترنت خوابگاه....واقعا افتضاست
2:سالن تلوزیون اقایون رو دارن تبدیل به یه اتاق 10 نفره میکنند دیگ بچها نمیتونند با ذوق و شوق اون فیلم کره ای رو ببینند
باب این دو موضوع یه چند خط بنویسید حتما....
پاسخ: ممنون بابت نظرتون.. امیدوارم خوب باشه ...
خسته نباشید....
عالی بود مطالب.....
برچسبها:
زیر خط فهم...
راز بقا....
مغولان خوابگاهی
12 سؤال فلفلی
خاطره
سوژه ...
مورد داشتیم ... (آدمک مورد دار!)
زیر خط فهم
این بعضی ها ... آن بعضی ها ...
سوزنامه
شعر طنز در مورد مذاکره !
زندگی دانشجویی !!!
پرسش از دوستان !!
پیش طراحی نشریه آدمک
لینک های آدمکی
این مطلب مربوط به خانوم فیضی است
سخن مدیر مسئول برای اول نشریه (پیشنهادی)
مطالب خانم زنگی